Usted está aquí: Inicio →  Servicios de la Sede-e → Tablón de anuncios

Tablón de anuncios

Altres Administracions

8 anuncios
Llistat de Resolució de Prestacions Permanents per al pagament del Lloguer. Convocatòria 2022
10/03/2022 11:40 - Registro de publicación

Resolucions 2022 - 1ra tramessa

Plazo de exposición: -

Documentos asociados:
Sistema de cita prèvia en el Cadastre
08/07/2020 12:30 - Registro de publicación

Plazo de exposición: -

Aprovació inicial d'eliminació documental
22/06/2017 13:34 - Registro de publicación

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:

Plazo de exposición: -

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental F411 Manaments de pagament pressupostari corresponents al període 1995 - 2005 , recollida en el document adjunt.

SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.

QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.

Documentos asociados:
Aprovació inicial d'eliminació documental
21/06/2017 16:34 - Registro de publicación

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:

Plazo de exposición: -

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental 301_13.4.2 RADIOGRAFIES corresponents al període 1984-1997 , recollida en el document adjunt.

SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.

QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat

Documentos asociados:
Servicio Público de Empleo Estatal. Ministerio de Empleo y Seguridad Social.
23/03/2017 14:52 - Registro de publicación
Temporalmente despublicado
Actes de foc a la via pública
13/03/2017 10:15 - Registro de publicación

Plazo de exposición: -

Els ciutadans que vulguin fer una crema, treball o qualsevol acte amb foc a la via pública, caldrà que omplin l'imprès de comunicat o sol·licitud al Registre de l'Ajuntament, en el cas que la crema o els treballs siguin fora del període (15de març a 15 d'octubre), els caldrà també disposar de l'autorització expressa del Departament de Medi Ambient de la Generalitat. Per tal d'obtenir aquesta autorització, hauran de portar la còpia del comunicat que han fet al Registre de l'Ajuntament, a l'oficina comarcal de la Selva, al c. Dr. Robert, 3 1r. 1a de Santa Coloma de Farners (telèfon 972843465), de 9 a 10h.

Aprovació inicial d'eliminació documental
13/03/2017 10:00 - Registro de publicación

Plazo de exposición: -

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 21 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:

 

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental B360 Expedients Sancionadors per Infracció Urbanística corresponents al període 1985-2009, recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.

Documentos asociados:
Aprovació inicial d'eliminació documental D232201603
13/03/2017 09:56 - Registro de publicación

Plazo de exposición: -

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 28 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:

PRIMER.- Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie Q402 Queixes i reclamacions de consumidors corresponents al període 1994 a 2011, recollida en el document adjunt.
SEGON.- Publicar aquesta resolució en el Tauler d’Anuncis i Edictes del web d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

Documentos asociados:

Ajuntament de Lloret de Mar
Pl. de la Vila, 1, CP: 17310
Tel. 972361800 / 972372050 (fax)
E-mail: ajuntament@lloret.org

Desarrollado por Semic e-Government
Sede Electrónica
Tens dubtes tramitant? Truca'ns. Et truquem! De dilluns a divendres de 8 a 20 hores
Configuración de cookies

Le informamos que en este sitio web utilizamos cookies tanto propias como de terceros para ofrecerle un mejor servicio, de acuerdo con sus hábitos de navegación. Puede consultar la política de cookies: AQUÍ

A continuación puede elegir qué cookies desea aceptar o rechazar según su finalidad.

Estrictamente necesarias (necesarias)

Cookies estrictamente necesarias para el funcionamiento del sitio web. Estas cookies no pueden rechazarse y son las encargadas entre otros fines de permitir la identificación de un usuario registrado o guardar la configuración de cookies.

2 Aplicaciones

Ajustes de las cookies (necesarias)

cb_enabled. Almacena los ajustes de las cookies

Finalidad: Estrictamente necesarias

Sessión (necesarias)

JSESSIONID. Permite al usuario inicar sesión

Finalidad: Estrictamente necesarias

Analíticas

Cookies que se encargan de analizar el comportamiento del usuario para mejorar el servicio proporcionado.

1 Aplicación

Google Analytics

Finalidad: Analíticas