2676
Aquest tràmit permet:
Si es vol empadronar en un nou municipi, no cal fer cap gestió a l’Ajuntament de Lloret de Mar. Les persones han de tramitar la seva alta en el padró municipal d’habitants de l’Ajuntament del municipi de destí, i serà aquest qui comunicarà aquest moviment padronal a l’Institut Nacional d’Estadística que, posteriorment, farà la comunicació al nostre Ajuntament per tal que procedeixi a la baixa corresponent.
Ajuntament
Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana
Padró habitants.
La persona interessada o afectada pel tràmit (o en els supòsits de baixa o defunció, la persona que acrediti un interès legal i directe) o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Presencial / Telemàtic / Correu Postal.
Cas que es vulgui fer presencial a l’OIAC cal demanar cita prèvia en el següent enllaç: cita prèvia
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
Les persones jurídiques.
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Durant tot l’any.
No n’hi ha.
Estar empadronat a Lloret de Mar.
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Els establerts per la normativa reguladora.
En els casos de defunció:
En el cas d'empadronament a un nou municipi no cal portar cap document
Sol·licitud General
Positiu.
Les ordinàries del procediment administratiu.