Codi del tràmit:
2677
Descripció
Aquest tràmit permet la modificació de les dades personals que consten al Padró Municipal per a persones empadronades al municipi que detectin alguna errada a les seves dades i cal actualitzar-les.
Organisme Competent/ Responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Oficina d’Informació Atenció Ciutadana
Classificació temàtica
Padró habitants.
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé en el cas dels menors d’edat, un dels seus progenitors o tutors legals.
Canals de tramitació
Presencial, cal demanar cita prèvia en el següent enllaç: cita prèvia
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l’any.
Termini de la sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits previs
Estar empadronat a Lloret de Mar.
Preu/ Taxa
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Mitjans de pagament
Els establerts per la normativa reguladora.
Dades i documents
Documentació acreditativa de les dades a modificar (document identitat, nacionalització, nivell d’estudis, etc.). La persona interessada ha d'aportar còpia de la documentació acreditativa de les dades a modificar a l'Ajuntament.
Impresos del tràmit
La tramitació és immediata i es signarà en el moment de presentar la documentació acreditativa.
Normativa
- Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Termini de Resolució
El tràmit es farà efectiu a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Silenci administratiu
Positiu 3 mesos.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.