Tràmits

1012 - Reserva de la Sala d'Actes
03/02/2016 15:33

Definició:

Reserva per a fer ús de la Sala d'Actes de l'Ajuntament

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona

Documentació que cal portar:

La sol·licitud exposant quin ús es vol fer de la Sala d'Actes

Com es pot demanar?

Presencialment a l'OIAC

Què s'ha de fer?

Presentar la sol·licitud, registrar-la d'entrada i fer el pagament de la taxa corresponent

Qui resol?

La unitat jurídica

Quan es pot presentar?

En qualsevol moment

Quina documentació lliura l'Ajuntament?

Un ofici comunicant el dia i hora de quan és possible reservar la Sala d'Actes

Ordenança i article (preu en euros):

Ord:  - Art:     

Normativa legal:

- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local;
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú

Altres informacions d'interès:

 

Documents/Informacions

Ordre Document Observacions

Ajuntament de Lloret de Mar
Pl. de la Vila, 1, CP: 17310
Tel. 972361800 / 972372050 (fax)
E-mail: ajuntament@lloret.org

Desenvolupat per Semic e-Government
Seu Electrònica
Tens dubtes tramitant? Truca'ns. Et truquem! De dilluns a divendres de 8 a 20 hores