Trámites

1150 - Gestió del Sistema Viari: Denominació de Carrers
03/02/2016 15:33

Definició:

Estudiar les diferents propostes que arriben a la Ponència per tal de donar noms als diferents espais públics

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona

Documentació que cal portar:

Sol·licitud

Com es pot demanar?

Per escrit mitjançant una sol·licitud presentada al registre d'entrada

Què s'ha de fer?

Registrar d'entrada la sol·licitud.

Qui resol?

Ple municipal

Quan es pot presentar?

En qualsevol moment

Quina documentació lliura l'Ajuntament?

Cap

Ordenança i article (preu en euros):

Ord: 23 - Art: 6  

Normativa legal:

- Llei del timbre, text refós de 3 de març de 1960
- Reglament de 22 de juny de 1956 - Llei 41/1964, d'11 de juny, de reforma del sistema tributari
- Decret 4132/1964, de 23 de desembre - Llei 41/1975, de 19 de novembre, de Bases de l'Estatut de Règim Local
- Circular 45/1976, de 14 d'abril, de la Direcció General d'Administració Local
- Reial Decret 3250/1976, de 30 de desembre, text articulat sobre ingressos de les corporacions locals
- Instrucció de 14 de l'Ordre d'1 de febrer de 1977
- Ordenança de policia de Via Pública d'11 de novembre de 2005

Altres informacions d'interès:

 

Documents/Informacions

Ordre Document Observacions
1Sol·licitud  

Ajuntament de Lloret de Mar
Pl. de la Vila, 1, CP: 17310
Tel. 972361800 / 972372050 (fax)
E-mail: ajuntament@lloret.org

Desarrollado por Semic e-Government
Sede Electrónica