Tràmits

2315 Dades meteorològiques
27/08/2019 09:40

2315 Dades meteorològiques

Descripció

Informe on es fan constar les dades meteorològiques sobre pluja, vent, etc.

Organisme Competent/ Responsable

Ajuntament.

Area tramitadora

Protecció civil.

Classificació temàtica

Urbanisme, activitats i medi ambient

Qui el pot demanar

La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.

Canals de tramitació

Presencial / Telemàtic / Correu Postal.

Cas que es vulgui fer presencial a l’OIAC cal demanar cita prèvia en el següent enllaç: cita prèvia

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

Les persones jurídiques.

Les entitats sense personalitat jurídica.

Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.

Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Període de l’any en què es pot demanar

Durant tot l'any.

Termini de la sol·licitud

No consta.

Requisits previs

No cal complir cap requisit específic.

Preu/ Taxa

L’establert a les ordenances fiscals.

Mitjans de pagament

Els establerts per la normativa reguladora.

Dades i documents

No consta

Impresos del tràmit

Sol·licitud general

Normativa

  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Termini de Resolució

Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu.

Ajuntament de Lloret de Mar
Pl. de la Vila, 1, CP: 17310
Tel. 972361800 / 972372050 (fax)
E-mail: ajuntament@lloret.org

Desenvolupat per Semic e-Government
Seu Electrònica
Tens dubtes tramitant? Truca'ns. Et truquem! De dilluns a divendres de 8 a 20 hores