El Ple de l'Ajuntament de Lloret de Mar, en sessió ordinària celebrada el dia 13 de desembre de 2010, va aprovar inicialment REGLAMENT D’EXPLOTACIÓ DEL DIPÒSIT CONTROLAT DE RESIDUS SÒLIDS URBANS DE LLORET DE MAR, essent publicat l’edicte d’aprovació inicial al Tauler d’Anuncis i a la web municipal en data 18/01/2011, en el DOGC n. 5800 de data 20/01/2011, al BOP núm. 13 de data 20/01/2011. Durant el termini d’exposició pública es varen presentar diverses al·legacions, que varen ser resoltes per acord del Ple de l’Ajuntament en sessió de data 04/04/2011, i en aquest mateix acord es va aprovar definitivament aquest Reglament.
El Ple Municipal, en sessió ordinària celebrada el dia 29 de gener de 2024, va aprovar inicialment l’ORDENANÇA MUNICIPAL REGULADORA DE LES MESURES APLICABLES A L’ABASTAMENT D’AIGUA POTABLE I ALS USOS DE L’AIGUA EN SITUACIÓ DE SEQUERA AL TERME MUNICIPAL DE LLORET DE MAR. Realitzada la informació pública mitjançant Edicte publicat a la Seu Electrònica Municipal en data 13/02/2024 i al BOP núm. 31 de data 13/02/2024, no s'ha presentat reclamació ni observació de cap mena.
CONSULTA PRÈVIA i AUDIÈNCIA DE L'ESBORRANY Del dia 03/01/2024 fins al dia 22/01/2024, ambdós inclosos APROVACIÓ INICIAL Del dia 14/02/2024 fins al dia 26/03/2024, ambdós inclosos
Consulta Prèvia i Audiencia de l'esborany
ORDENANCES FISCALS 2024
Consulta Prèvia
Informació per iniciar el procediment de Consulta Prèvia realitzada del dia 13 al 22 d'octubre de 2023, ambdós inclosos.
Es poden fer aportacions per l'elaboració d'aquest ordenança, a través del correu: pfiguereda@lloret.cat
Consulta Prèvia Informació per iniciar el procediment de Consulta Prèvia realitzada del dia 27 d'abril al 6 de maig de 2021, ambdós inclosos. Es poden fer aportacions per l'elaboració d'aquest ordenança, a través del correu: pfiguereda@lloret.cat
El Ple de l’Ajuntament de Lloret de Mar, en sessió de 29 de gener de 2024, va aprovar definitivament la modificació de l’ORDENANÇA MUNICIPAL REGULADORA DE LES LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES I CONTROL DE LES OBRES. El text íntegre de l’Ordenança ha aparegut publicat en el Butlletí Oficial de la província de Girona núm. 35, de data 19 de febrer de 2024, i entrarà en vigor una vegada hagi transcorregut el termini de 15 dies hàbils posteriors a la comunicació a l’Administració Central i a l’Administració Autònoma (Art. 65.2 i 70.2 de la Llei 7/1985). Per tant, HA ENTRAT EN VIGOR EL DIA 13 DE MARÇ DE 2024.
D’acord amb l’article 132 de la nova Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les administracions han d’aprovar anualment el seu Pla Normatiu.
A nivell municipal, el Pla Normatiu haurà de recollir totes les ordenances/reglaments que es pretenen elevar per a la seva aprovació al Ple durant l’any, així com també les modificacions d’ordenances/reglaments que es vulguin dur a terme durant aquest any, i s’haurà de publicar al Portal de Transparència de la Seu Electrònica.
Un cop aprovat el Pla Normatiu, una altra novetat significativa és que, abans de l’aprovació inicial pel Ple de les ordenances/reglaments, caldrà dur a terme dos procediments de participació ciutadà a través del portal web, a excepció de quan es tracti de normes pressupostàries o organitzatives o bé quan concorrin raons greus d’interès públic que ho justifiquin:
Consulta prèvia abans de l’elaboració del projecte
Informació per iniciar el procediment de Consulta Prèvia realitzada del dia 27 d'abril al 6 de maig de 2021, ambdós inclosos.
Es poden fer aportacions per l'elaboració d'aquest ordenança, a través del correu: pfiguereda@lloret.cat