El Ple de l'Ajuntament de Lloret de Mar, en sessió ordinària celebrada el dia 13 de desembre de 2010, va aprovar inicialment REGLAMENT D’EXPLOTACIÓ DEL DIPÒSIT CONTROLAT DE RESIDUS SÒLIDS URBANS DE LLORET DE MAR, essent publicat l’edicte d’aprovació inicial al Tauler d’Anuncis i a la web municipal en data 18/01/2011, en el DOGC n. 5800 de data 20/01/2011, al BOP núm. 13 de data 20/01/2011. Durant el termini d’exposició pública es varen presentar diverses al·legacions, que varen ser resoltes per acord del Ple de l’Ajuntament en sessió de data 04/04/2011, i en aquest mateix acord es va aprovar definitivament aquest Reglament.
El Ple Municipal, en sessió ordinària celebrada el dia de 28 de novembre de 2022, va aprovar inicialment el REGLAMENT REGULADOR DE L’ADJUDICACIÓ DELS HABITATGES DE PROPIETAT O GESTIÓ MUNICIPAL DESTINATS A ATENDRE SITUACIONS D’EMERGÈNCIA ECONÒMICA I SOCIAL. Realitzada la informació pública mitjançant edictes publicats a la Seu Electrònica Municipal en data 22/11/2022, al BOP núm. 640 de data 19/12/2022 i al DOGC núm. 8829 de data 24/01/2023, no s'ha presentat reclamació ni observació de cap mena. Per tant, l’aprovació inicial esdevé definitiva.
El text definitiu del Reglament ha sortit publicat al BOP n. 78 de data 21/04/2023, i entrarà en vigor, de conformitat al que preveu els articles 65.2 i 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, el dia 10 de maig de 2023.
El Ple Municipal, en sessió ordinària celebrada el dia de 22/12/2021, va aprovar inicialment el REGLAMENT DE CREACIÓ I FUNCIONAMENT DE LA COMISSIÓ DEL NOMENCLÀTOR DE CARRERS I ESPAIS PÚBLICS DE LLORET DE MAR. Realitzada la informació pública mitjançant edictes publicats a la Sèu Electrònica Municipal en data 27/12/2021, BOP núm. 248 de data 29/12/2021 i DOGC núm. 8577 de data 04/01/2022, no s'ha presentat reclamació ni observació de cap mena. Per tant, de conformitat al punt tercer de l’acord del Ple Ordinari de data 22/12/2021, l’aprovació inicial esdevé definitiva.
El text del Reglament ha sortit publicat al BOP n. 45 de data 07/03/2022, i entrarà en vigor, de conformitat al que preveu els articles 65.2 i 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, el dia 28 de març de 2022.
El Ple Municipal, en sessió ordinària celebrada el dia de 30/11/2020, va aprovar inicialment el REGLAMENT ORGÀNIC MUNICIPAL de l’Ajuntament de Lloret de Mar. Realitzada la informació pública mitjançant edictes a la Sèu Electrònica Municipal en data 02/12/2020, Punt Diari de data 10/12/2020, BOP núm. 237 de data 10/12/2020 i DOGC núm. 8287 de data 04/12/2020, s’han presentat 4 al.legacions, les quals han estat resoltes en el Ple Municipal de data 01/03/2021, que també ha aprovat definitivament aquest reglament.
El Ple Municipal, en sessió de data 9 de juny de 2008, va aprovar el Reglament regulador de l’ús i explotació de la Deixalleria Municipal de Lloret de Mar.
L’objecte d’aquest Reglament és regular les condicions generals d’explotació i funcionament de la Deixalleria municipal de Lloret de Mar i les relacions entre els usuaris i el servei.
Entra en vigor el dia 10/11/2008
Per acord de la Junta de Govern Local de data 22/05/2020, i de conformitat al que determina l’article 8 del citat Reglament, s’ha acordat modificar l’horari d’obertura de la Deixalleria Municipal, quedant fixat:
El Ple Municipal, en sessió de data 17/04/2019, va resoldre les al.legacions presentades i va aprovar definitivament el Reglament de segona activitat de l'Ajuntament de Lloret de Mar.
Aquest Reglament entra en vigor el dia 22 de juliol de 2019.
El Consell Municipal de la Gent Gran té per objecte la participació ciutadana en aquelles competències i funcions que tinguin una relació directa o indirecta amb la millora del benestar i de la qualitat de vida dels ciutadans més grans de 65 anys, i jubilats o pensionistes més grans de 60 anys.
Aquest Reglament entra en vigor el dia 28 de setembre de 2017.
Any 1988
El/la Síndic/a del/de la Ciutadà/na de Lloret de Mar és una Institució que té per missió la tutela dels drets dels ciutadans i ciutadanes en relació amb l’actuació de l’administració municipal i dels organismes que en depenen. Amb aquesta finalitat estudiarà les queixes que se li presentin. El Síndic/a, dels ciutadans i ciutadanes, en endavant “el Síndic/a”, dins de l’exercici de les seves funcions, tindrà especial cura en la defensa dels drets dels infants, adolescents i gent gran, així com de totes les persones que, per qualsevol causa, necessitin una major protecció a la ciutat.
Les actuacions que es puguin realitzar dins d’aquest àmbit quedaran recollides dins d’un annex específic en l’informe anual.
El Síndic/a ha de complir les seves funcions amb independència i objectivitat. La seva actuació anirà encaminada a examinar i proposar una solució a les queixes formulades, fins i tot actuant com a mediador/a envers les parts enfrontades, sempre que totes li ho demanin. També podrà iniciar d’ofici les seves actuacions, segons el seu propi criteri.
Entra en vigor el 21 de maig de 2012
El servei comprèn les activitats de recepció, control, tractament i disposició per a l’eliminació i/o valorització, si escau, dels residus de la construcció i demolició (RCD) admesos.
L’eliminació comprèn tots aquells procediments adreçats a la disposició controlada dels residus.
Queden exclosos explícitament d’aquest servei els residus municipals industrials, sanitaris, els radioactius, tòxics, contaminants o perillosos i tots aquells que, d’acord amb la normativa vigent en cada moment, tinguin assignat un tipus de gestió particular.
Modificat per acord de Ple de 04/04/2011
Entra en vigor el dia 6/5/2011