Reglaments i ordenances

87 anuncios
Ordenança reguladora del soroll i les vibracions de Lloret de Mar
09/03/2017 12:32 - Registro de publicación

L’ordenança té per objectiu regular les mesures i instruments municipals necessaris per prevenir i corregir la contaminació acústica. 

La present ordenança concreta els instruments jurídics, i també tècnics, necessaris perquè es pugui donar una resposta adequada a les inquietuds dels ciutadans i les ciutadanes vers la contaminació acústica, millorant la seva qualitat de vida, en un procés d’una creixent conscienciació ambiental.

 Resten sotmesos a l’Ordenança qualsevol instal·lació, maquinària, projecte de construcció, relacions de veïnat, comportament ciutadà, o activitat de caràcter públic o privat, incloses als annexos, susceptibles de generar contaminació acústica per soroll, per vibracions o per soroll i vibracions.

Aprovada definitivament per acord Plenari de 26/09/2016
Vigent a partir del 8/02/2017

Bases Reguladores del Sistema d'Acreditació de les Entitats Prestadores del Servei d'Atenció Domiciliària a Lloret de Mar.
13/03/2017 12:03 - Registro de publicación

És objecte d’aquestes bases la regulació de les condicions i el procediment per acreditar les entitats col·laboradores del servei d’atenció domiciliària, adscrit a la Regidoria de Benenstar Social i Família de l’Ajuntament de Lloret de Mar.

Aquestes bases han sigut aprovades inicialment pel Ple de data 15/06/2009 i es va publicar l’edicte anunciant l’aprovació definitiva al BOP n.170 de data 3/09/2009. Per tant, varen entrar en vigor el dia 23 de setembre de 2009. Posteriorment la Junta de Govern Local en sessió de data 6/02/2012, va modificar la clàusula 11 de dites bases fixant el preu del servei en 16 euros/hora, IVA inclòs.

Documentos asociados:
Ordenances Fiscals
13/03/2017 09:30 - Registro de publicación
Temporalmente despublicado
Reglament Serveis Funeraris, any 1988
09/03/2017 15:13 - Registro de publicación

Any 1988

Documentos asociados:
Reglament del Sindic/a del Ciutadà a Lloret de Mar
09/03/2017 15:11 - Registro de publicación

El/la Síndic/a del/de la Ciutadà/na de Lloret de Mar és una Institució que té per missió la tutela dels drets dels ciutadans i ciutadanes en relació amb l’actuació de l’administració municipal i dels organismes que en depenen. Amb aquesta finalitat estudiarà les queixes que se li presentin. El Síndic/a, dels ciutadans i ciutadanes, en endavant “el Síndic/a”, dins de l’exercici de les seves funcions, tindrà especial cura en la defensa dels drets dels infants, adolescents i gent gran, així com de totes les persones que, per qualsevol causa, necessitin una major protecció a la ciutat.

Les actuacions que es puguin realitzar dins d’aquest àmbit quedaran recollides dins d’un annex específic en l’informe anual.

El Síndic/a ha de complir les seves funcions amb independència i objectivitat. La seva actuació anirà encaminada a examinar i proposar una solució a les queixes formulades, fins i tot actuant com a mediador/a envers les parts enfrontades, sempre que totes li ho demanin. També podrà iniciar d’ofici les seves actuacions, segons el seu propi criteri.

Entra en vigor el 21 de maig de 2012

Documentos asociados:
Reglament d'explotació del dipòsit controlat de terres i runes de Lloret de Mar
09/03/2017 15:09 - Registro de publicación

El servei comprèn les activitats de recepció, control, tractament i disposició per a l’eliminació i/o valorització, si escau, dels residus de la construcció i demolició (RCD) admesos.

L’eliminació comprèn tots aquells procediments adreçats a la disposició controlada dels residus.

Queden exclosos explícitament d’aquest servei els residus municipals industrials, sanitaris, els radioactius, tòxics, contaminants o perillosos i tots aquells que, d’acord amb la normativa vigent en cada moment, tinguin assignat un tipus de gestió particular.

Modificat per acord de Ple de 04/04/2011
Entra en vigor el dia 6/5/2011

Documentos asociados:
Reglament del personal municipal de consergeria i manteniment de centres educatius
09/03/2017 15:05 - Registro de publicación

Amb aquest Reglament es volen aconseguir, prioritàriament, dos objectius:

  1. Millorar la qualitat del Servei que l’Ajuntament ha d’oferir als centres en matèria de conservació i manteniment, vigilancia i custòdia de l’edifici i respecte a l’atenció que s’ha d’oferir a la ciutadania.
  2.  Posar els mitjans per a una bona coordinació d’aquest col.lectiu amb els equips directius dels centres, la comunitat educativa en general, i amb el propi Ajuntament. En aquest sentit es realitzaran reunions periòdiques amb la presència de tot el col.lectiu i els responsables municipals.

Entra en vigor el dia 16/11/2010

 

 

Documentos asociados:
Reglament del servei de clavegueram de Lloret de Mar
09/03/2017 15:00 - Registro de publicación

L’objecte del present Reglament és la regulació del Servei de Clavegueram al terme Municipal de Lloret de Mar i de les relacions entre el Prestador del Servei, sigui l’Ajuntament o un particular, i els seus usuaris, assenyalant els drets i obligacions bàsiques per cada una de les parts, sense perjudici de les atribucions d’altres Administracions.

Documentos asociados:
Reglament del Mercat diari
09/03/2017 14:57 - Registro de publicación

El present Reglament té per objecte la regulació administrativa de la venda exercida dins de l'àmbit del Mercat Municipal de Lloret de Mar i és d'obligatori compliment per a tots els concessionaris d'aquest.

L'obtenció de qualsevol concessió o lloguer porta implícita l'acceptació d'aquest Reglament i la subjecció al que ell disposa, així com el que regeixin les Ordenances fiscals vigents en cada moment per a l'establiment de les corresponents taxes per a l'explotació dels llocs de venda del Mercat.

Documentos asociados:
Reglament del Servei de Subministrament Domiciliari d'Aigüa
09/03/2017 14:53 - Registro de publicación

L'objecte del present Reglament és:

  • 1. Regular la prestació del servei públic municipal de distribució d’aigua apta pel consum humà.
  • 2. Regular la prestació del servei públic municipal de distribució d’aigua destinada a altres usos diferents al consum humà.
  • 3. Establir mesures per a l’estalvi i eficiència en el consum d’aigua.

Entra en vigor el 10/07/2013

Documentos asociados:

Ajuntament de Lloret de Mar
Pl. de la Vila, 1, CP: 17310
Tel. 972361800 / 972372050 (fax)
E-mail: ajuntament@lloret.org

Desarrollado por Semic e-Government
Sede Electrónica
Tens dubtes tramitant? Truca'ns. Et truquem! De dilluns a divendres de 8 a 20 hores
Configuración de cookies

Le informamos que en este sitio web utilizamos cookies tanto propias como de terceros para ofrecerle un mejor servicio, de acuerdo con sus hábitos de navegación. Puede consultar la política de cookies: AQUÍ

A continuación puede elegir qué cookies desea aceptar o rechazar según su finalidad.

Estrictamente necesarias (necesarias)

Cookies estrictamente necesarias para el funcionamiento del sitio web. Estas cookies no pueden rechazarse y son las encargadas entre otros fines de permitir la identificación de un usuario registrado o guardar la configuración de cookies.

2 Aplicaciones

Ajustes de las cookies (necesarias)

cb_enabled. Almacena los ajustes de las cookies

Finalidad: Estrictamente necesarias

Sessión (necesarias)

JSESSIONID. Permite al usuario inicar sesión

Finalidad: Estrictamente necesarias

Analíticas

Cookies que se encargan de analizar el comportamiento del usuario para mejorar el servicio proporcionado.

1 Aplicación

Google Analytics

Finalidad: Analíticas