Esteu aquí: Inici →  Serveis de la Seu-e → Tauler d'anuncis

Tauler d'anuncis

60 anuncis
Informació pública de la modificació de l’Ordenança Municipal reguladora de les llicències urbanístiques i control de les obres.
20/07/2017 14:24 - Registre de publicació

Termini d'exposició: 30 dies des de la última publicació

 

Aprovada inicialment pel Ple de l’Ajuntament en sessió de 3 de juliol de 2017 la modificació de l’Ordenança Municipal reguladora de les llicències urbanístiques i control de les obres, se sotmet a informació pública pel termini de trenta dies, d’acord amb allò que disposa l’art. 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i 63 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, aprovat mitjançant Decret 179/1995, de 13 de juny. En el supòsit que no es presentin al·legacions o reclamacions, l’ordenança esdevindrà aprovada definitivament, d’acord amb allò que disposa l’art. 65.1 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, aprovat mitjançant Decret 179/1995, de 13 de juny.

Durant aital termini l’expedient romandrà a la seu electrònica municipal per la seva consulta telemàtica i al Servei d’obra privada i disciplina urbanística de l’Ajuntament, situat al carrer Sant Pere, núm. 36, 1r., per a la seva consulta física i si s’escau presentar-hi al·legacions.

 

SEU ELECTRÒNICA         20/07/2017

EL PUNT DIARI               20/07/2017

BOP n. 141                    24/07/2017

DOGC n. 7419                25/07/2017

 

Presentació d’al.legacions fins el dia 6 de setembre de 2017.

Ban revetlles
22/06/2017 13:59 - Registre de publicació
Temporalment despublicat
Ban prohibició cremes
22/06/2017 13:54 - Registre de publicació
Temporalment despublicat
Aprovació inicial d'eliminació documental
22/06/2017 13:34 - Registre de publicació

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:

Termini d'exposició: -

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental F411 Manaments de pagament pressupostari corresponents al període 1995 - 2005 , recollida en el document adjunt.

SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.

QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.

Documents associats:
Aprovació inicial d'eliminació documental
21/06/2017 16:34 - Registre de publicació

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:

Termini d'exposició: -

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental 301_13.4.2 RADIOGRAFIES corresponents al període 1984-1997 , recollida en el document adjunt.

SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.

QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat

Documents associats:
Servicio Público de Empleo Estatal. Ministerio de Empleo y Seguridad Social.
23/03/2017 14:52 - Registre de publicació

Resolucions sobre reclamacions prèvies.

Termini d'exposició: Del 13/03/2017 al 24/03/2017

Documents associats:
Actes de foc a la via pública
13/03/2017 10:15 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

Els ciutadans que vulguin fer una crema, treball o qualsevol acte amb foc a la via pública, caldrà que omplin l'imprès de comunicat o sol·licitud al Registre de l'Ajuntament, en el cas que la crema o els treballs siguin fora del període (15de març a 15 d'octubre), els caldrà també disposar de l'autorització expressa del Departament de Medi Ambient de la Generalitat. Per tal d'obtenir aquesta autorització, hauran de portar la còpia del comunicat que han fet al Registre de l'Ajuntament, a l'oficina comarcal de la Selva, al c. Dr. Robert, 3 1r. 1a de Santa Coloma de Farners (telèfon 972843465), de 9 a 10h.

Supressió del Registre municipal de Parelles de Fet
13/03/2017 10:14 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

L'Ajuntament de Lloret de Mar, mitjançant l'acord del Ple Municipal en data 01/08/1996, va aprovar la creació del REGISTRE MUNICIPAL DE PARELLES DE FET de Lloret de Mar.

Mitjançant l'acord del Ple de l'Ajuntament de Lloret de Mar, en la sessió ordinària celebrada el dia 2 d'abril de 2012, s'ha aprovat la supressió de l'esmentat REGISTRE MUNICIPAL DE PARELLES DE FET.

Cosa que es fa pública per a coneixement general.

Lloret de Mar, 16 d'abril de 2012

Aprovació inicial d'eliminació documental
13/03/2017 10:00 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 21 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:

 

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental B360 Expedients Sancionadors per Infracció Urbanística corresponents al període 1985-2009, recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.

Aprovació inicial d'eliminació documental D232201603
13/03/2017 09:56 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 28 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:

PRIMER.- Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie Q402 Queixes i reclamacions de consumidors corresponents al període 1994 a 2011, recollida en el document adjunt.
SEGON.- Publicar aquesta resolució en el Tauler d’Anuncis i Edictes del web d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

Ajuntament de Lloret de Mar
Pl. de la Vila, 1, CP: 17310
Tel. 972361800 / 972372050 (fax)
E-mail: ajuntament@lloret.org

Desenvolupat per Semic e-Government
Seu Electrònica
Tens dubtes tramitant? Truca'ns. Et truquem! De dilluns a divendres de 8 a 20 hores