Resolucions 2022 - 1ra tramessa
Termini d'exposició: -
En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:
Termini d'exposició: -
PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental F411 Manaments de pagament pressupostari corresponents al període 1995 - 2005 , recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.
En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:
Termini d'exposició: -
PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental 301_13.4.2 RADIOGRAFIES corresponents al període 1984-1997 , recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat
Termini d'exposició: -
Els ciutadans que vulguin fer una crema, treball o qualsevol acte amb foc a la via pública, caldrà que omplin l'imprès de comunicat o sol·licitud al Registre de l'Ajuntament, en el cas que la crema o els treballs siguin fora del període (15de març a 15 d'octubre), els caldrà també disposar de l'autorització expressa del Departament de Medi Ambient de la Generalitat. Per tal d'obtenir aquesta autorització, hauran de portar la còpia del comunicat que han fet al Registre de l'Ajuntament, a l'oficina comarcal de la Selva, al c. Dr. Robert, 3 1r. 1a de Santa Coloma de Farners (telèfon 972843465), de 9 a 10h.
Termini d'exposició: -
En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 21 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:
PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental B360 Expedients Sancionadors per Infracció Urbanística corresponents al període 1985-2009, recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.
Termini d'exposició: -
En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 28 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:
PRIMER.- Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie Q402 Queixes i reclamacions de consumidors corresponents al període 1994 a 2011, recollida en el document adjunt.
SEGON.- Publicar aquesta resolució en el Tauler d’Anuncis i Edictes del web d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.