Esteu aquí: Inici →  Serveis de la Seu-e → Tauler d'anuncis

Tauler d'anuncis

Altres Administracions

8 anuncis
Llistat de Resolució de Prestacions Permanents per al pagament del Lloguer. Convocatòria 2022
10/03/2022 11:40 - Registre de publicació

Resolucions 2022 - 1ra tramessa

Termini d'exposició: -

Sistema de cita prèvia en el Cadastre
08/07/2020 12:30 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

Aprovació inicial d'eliminació documental
22/06/2017 13:34 - Registre de publicació

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:

Termini d'exposició: -

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental F411 Manaments de pagament pressupostari corresponents al període 1995 - 2005 , recollida en el document adjunt.

SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.

QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.

Documents associats:
Aprovació inicial d'eliminació documental
21/06/2017 16:34 - Registre de publicació

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:

Termini d'exposició: -

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental 301_13.4.2 RADIOGRAFIES corresponents al període 1984-1997 , recollida en el document adjunt.

SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.

QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat

Documents associats:
Servicio Público de Empleo Estatal. Ministerio de Empleo y Seguridad Social.
23/03/2017 14:52 - Registre de publicació
Temporalment despublicat
Actes de foc a la via pública
13/03/2017 10:15 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

Els ciutadans que vulguin fer una crema, treball o qualsevol acte amb foc a la via pública, caldrà que omplin l'imprès de comunicat o sol·licitud al Registre de l'Ajuntament, en el cas que la crema o els treballs siguin fora del període (15de març a 15 d'octubre), els caldrà també disposar de l'autorització expressa del Departament de Medi Ambient de la Generalitat. Per tal d'obtenir aquesta autorització, hauran de portar la còpia del comunicat que han fet al Registre de l'Ajuntament, a l'oficina comarcal de la Selva, al c. Dr. Robert, 3 1r. 1a de Santa Coloma de Farners (telèfon 972843465), de 9 a 10h.

Aprovació inicial d'eliminació documental
13/03/2017 10:00 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 21 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:

 

PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental B360 Expedients Sancionadors per Infracció Urbanística corresponents al període 1985-2009, recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.

Aprovació inicial d'eliminació documental D232201603
13/03/2017 09:56 - Registre de publicació

Termini d'exposició: -

En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 28 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:

PRIMER.- Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie Q402 Queixes i reclamacions de consumidors corresponents al període 1994 a 2011, recollida en el document adjunt.
SEGON.- Publicar aquesta resolució en el Tauler d’Anuncis i Edictes del web d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.

Ajuntament de Lloret de Mar
Pl. de la Vila, 1, CP: 17310
Tel. 972361800 / 972372050 (fax)
E-mail: ajuntament@lloret.org

Desenvolupat per Semic e-Government
Seu Electrònica
Tens dubtes tramitant? Truca'ns. Et truquem! De dilluns a divendres de 8 a 20 hores
Configuració de cookies

Linformem que en aquest lloc web utilitzem cookies tant pròpies com de tercers per oferir un millor servei, dacord amb els seus hàbits de navegació. Podeu consultar la política de cookies: AQUÍ

A continuació pot triar quines cookies voleu acceptar o rebutjar segons la seva finalitat.

Estrictament necessàries (necessària)

Cookies estrictament necessàries per al funcionament del lloc web.Aquestes cookies no poden rebutjar-se i són les encarregades entre altres finalitats de permetre la identificació d'un usuari registrat o desar la configuració de cookies.

2 Aplicacions

Ajustos de cookies (necessària)

cb_enabled. Recorda els ajustos de les cookies

Finalitat: Estrictament necessàries

Sessió (necessària)

JSESSIONID. Permet a l'usuari iniciar sessió

Finalitat: Estrictament necessàries

Analítiques

Cookies que s'encarreguen d'analitzar el comportament de l'usuari per tal de millorar el servei proporcionat.

1 Aplicació

Google Analytics

Finalitat: Analítiques