Indicacions en relació amb la manera de procedir durant el període en què no es poden realitzar cremes.
Termini d'exposició: Del 15 de març de 2018 al 14 de març de 2019
Termini d'exposició: 30 dies des de la última publicació
Aprovada inicialment pel Ple de l’Ajuntament en sessió de 3 de juliol de 2017 la modificació de l’Ordenança Municipal reguladora de les llicències urbanístiques i control de les obres, se sotmet a informació pública pel termini de trenta dies, d’acord amb allò que disposa l’art. 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i 63 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, aprovat mitjançant Decret 179/1995, de 13 de juny. En el supòsit que no es presentin al·legacions o reclamacions, l’ordenança esdevindrà aprovada definitivament, d’acord amb allò que disposa l’art. 65.1 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, aprovat mitjançant Decret 179/1995, de 13 de juny.
Durant aital termini l’expedient romandrà a la seu electrònica municipal per la seva consulta telemàtica i al Servei d’obra privada i disciplina urbanística de l’Ajuntament, situat al carrer Sant Pere, núm. 36, 1r., per a la seva consulta física i si s’escau presentar-hi al·legacions.
SEU ELECTRÒNICA 20/07/2017
EL PUNT DIARI 20/07/2017
BOP n. 141 24/07/2017
DOGC n. 7419 25/07/2017
Presentació d’al.legacions fins el dia 6 de setembre de 2017.
En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:
Termini d'exposició: -
PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental F411 Manaments de pagament pressupostari corresponents al període 1995 - 2005 , recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.
En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 2 de juny de 2017acorda per unanimitat:
Termini d'exposició: -
PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental 301_13.4.2 RADIOGRAFIES corresponents al període 1984-1997 , recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar si s’escau a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat
Termini d'exposició: -
Els ciutadans que vulguin fer una crema, treball o qualsevol acte amb foc a la via pública, caldrà que omplin l'imprès de comunicat o sol·licitud al Registre de l'Ajuntament, en el cas que la crema o els treballs siguin fora del període (15de març a 15 d'octubre), els caldrà també disposar de l'autorització expressa del Departament de Medi Ambient de la Generalitat. Per tal d'obtenir aquesta autorització, hauran de portar la còpia del comunicat que han fet al Registre de l'Ajuntament, a l'oficina comarcal de la Selva, al c. Dr. Robert, 3 1r. 1a de Santa Coloma de Farners (telèfon 972843465), de 9 a 10h.
Termini d'exposició: -
L'Ajuntament de Lloret de Mar, mitjançant l'acord del Ple Municipal en data 01/08/1996, va aprovar la creació del REGISTRE MUNICIPAL DE PARELLES DE FET de Lloret de Mar.
Mitjançant l'acord del Ple de l'Ajuntament de Lloret de Mar, en la sessió ordinària celebrada el dia 2 d'abril de 2012, s'ha aprovat la supressió de l'esmentat REGISTRE MUNICIPAL DE PARELLES DE FET.
Cosa que es fa pública per a coneixement general.
Lloret de Mar, 16 d'abril de 2012
Termini d'exposició: -
En la Junta de Govern Local, en sessió ordinària del dia 21 d'octubre de 2016 acorda per unanimitat:
PRIMER. Aprovar l’eliminació de la documentació relativa a la sèrie documental B360 Expedients Sancionadors per Infracció Urbanística corresponents al període 1985-2009, recollida en el document adjunt.
SEGON. Publicar aquesta resolució en el Registre d’Eliminacions de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament i establir un període de 20 dies hàbils per a presentar al·legacions a aquesta resolució.
TERCER. Comunicar a la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop transcorregut el període d’al·legacions.
QUART. Publicar en el Registre d’Eliminació de Documents l’eliminació de la documentació descrita a la part expositiva un cop s’hagi efectuat.